Kõhe talu e-poe müügitingimused
Kõhe talu e-poe (edaspidi Veebipood) omanik on Kavilda Hobi OÜ, reg kood 12800987, aadress Kõhe, Võllinge küla Elva vald Tartumaa 61318
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva postkontor, Omniva kuller, Kõhe tallu ise kaubale järele tulemise võimalus. Kauba saatmisel kannab saatmiskulud ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse vormisetamisel. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspoole Eestit tellimine ei ole hetkel veel võimalik. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Lepingust taganemise ja kauba tagastamise osas lähtutakse kehtivatest õigusaktidest. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei kohaldu taganemisõigus üldjuhul toidukaupadele sh lepingule, mille esemeks on sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud (vt VÕS § 47 lg 3)
Pretensiooni esitamise õigus
Kui ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaup on vale või defektiga ja/või pakend on purunenud või märg, siis tuleb sellest Veebipoodi koheselt teavitada e-posti aadressil info@kohetalu.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et tellitud kaup kohale toimetada.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kohetalu.ee või helistada telefonil +372 525 8501. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.